26 Ocak 2010 Salı

Irmik Tatlisi (Hashas Tohumlu=Mohn)































Irmik Tatlisi
3 yumurta
1 su bardagi seker
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi yogurt
1su bardagi un
2 su bardagi irmik
1 paket kabartma toru
1 paket vanilya
yarim su bardagi mohn(hashas tohumu) istege bagli kullanmasanizda olur.
SERBET:3,5 su bardagi su
3 su bardagi seker
limon suyu 3-4 damla
ben su miktarini biraz fazla koyuyorum.

YAPILISI:malzameleri kek yapar gibi sira ile cirp.En son yarim su bardagi mohn (hashas tohumu) koy karistir.Yaglanmis tepsiye güzelce yay.Önceden isitilmis 180 derecede üzeri kizarana kadar pisir.
Serbet leme asamasinda ikiside ilik olmali.

2 yorum:

  1. Ellerine saglik hemserim.
    Bir Balikesirli blog arkadasimizin olmasina sevindim.
    Bende Balikesir balya danismenttenim.
    Görüsmek dilegiyle.
    sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. emel dediki:
    Selam hemserim,yorum un icin tesekkürler.Ben seni uzun zamandir takip ediyorum.Seninde ellerine saglik pisirdiklerin cok lezzetli görünüyor.Bencede görüsmek dilegiyle.
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...