5 Şubat 2010 Cuma

Pide






1 kilo un
1 paket yas maya
1 su bardagi ilik su
2 su bardagi ilik süt
1 cay bardagi sivi yag
1 corba kasigi tuz
2 kesme seker

yapilisi;

Ilik suyu, sekeri ve mayayi yoguracagimiz kaba alalim. Güzelce karistirip mayanin ilik suda erimesini sagliyalim. Yavas yavas unu ilave edelim, ele yapismiyacak bir hamur elde etmeye calisalim bu arada sivi yagi icine koyalim. Ekmek hamuru kivaminda oldugundan üzerine nemli bir bez örtüp bir saat bekletelim. Hamur kabardiginda istedigimiz büyüklükte parcalar kopartalim. Perdane ile istediyimiz büyüklükte acalim. 250° C firinda pisirelim.
Ayfiyet olsun ;)

5 yorum:

  1. Nasılda yumuşacık gözüküyor,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Emel öncelikle bıraktığın mesajlar için çok teşekkür ederim...
    Blog dünyasında yenisin sanırım..aramıza hoşgeldin...
    pide muhteşem olmuş.. arasına humus konup kunup yenmeli :)

    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Mmmm... Sizin de ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  4. blogun hayirli olsun canim,ben stutgart yakinlarinda kaliyorum
    pidenin kokusuna geldim kaldiysa elim bos gitmeyeyeyim
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. Selam arkadaslar,beni yanliz birakmadiginiz ve araniza kabul ettiginiz icin tesekkürler.Malum bu dünyada cok yeniyim.Yorumlariniz beni heyecanlandiriyor.Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...