12 Mart 2010 Cuma

Turuf













150gr findik ezmesi(haselnuss-nugat)
Kalan kek ve kurabiye.
Kivam ayarlamak icin yeterince süt veya cig krema.

Findik ezmesini buharda eritelim,kalan kekimizi elimizle ufaliyalim, ben kurumeyvali kakaolu kek kullandim.Kurabiyeleri robutta cekelim, ben fistik ezmeli kurabiye kukkandim.Malzemeleri karisriralim eger kati ise süt koyalim ele yapisiyorsa biraz daha kek yada kurabiye koyalim. Ele yapismayan avucumuzda yuvarliyabilecegimiz kivama gelince, ceviz büyüklügünde toplar yapalim.Istegimize göre( hindisten cevizi, findik tozu,kakao) ya bulayalim.Ben servis icin kücük mafins kagidi kullandim .



2 yorum:

  1. ellerine saglik:) seninkiler de cok leziz gorunuyorlar bakalim bi daha ki hangi yemekte pisti olacagiz

    YanıtlaSil
  2. Canım blogumda seni bekleyen ödülün var:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...