13 Nisan 2010 Salı

Yayla Corbasi.


Büyükce bir kase pilav( önceden kalan pilavi degerlendirdim.)
Yogurt( Büyükce bir kase)
1 yumurta sarisi.
1 corba kasigi un.
Siviyag.
Cok az tereyag.
Nane.
Pulbiber.
Tuz.

Pirinci (pilav) tencereye koydum, hemen yogurdu, yumurtanin sarisini, 1 kasik un ekledim. Güzelce karistirdim, üzerine göz karari su ilave ettim, sürekli karistirarak kaynamasini bekledim. Kaynadiktan sonra altini kistim yaklasik 10 dakika pisirip tuzunu koyup kenara aldim. Kücük bir tavaya tereyag , sivi yag koydum yag kizmaya baslayinca nane, pulbiber ekledim hemen ocaktan aldim. Tenceredeki corbaya ekledim, cok az karistirdim kapagini kapattim. Sicak sicak servis yaptim.
Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. o kadar soguk ki yine ,tam corba zamani

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım oğlumun en sevdiği çorbadır.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık,biz buna hasta çorbası deriz. Özellikle mide ile ilgili bir hastalık olursa hemen yapar içeriz.Özellikle soğuk günlerde sıcacık bol naneli ne iyi olur...

    YanıtlaSil
  4. Nefis gözüküyor,bir kaşık bende isterim..
    ellerine sağlık..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...