26 Haziran 2012 Salı

Kahvaltı Sofram...

Kahvaltı sofram...



Pazar günü gelen misafirlerim için hazırladım soframı... Güzel ve eğlenceli vakit geçirdik, konuklarım genç
ve yeni evli oldukları için samimi ve neşeli sohpetler yaptık.  Teşekkür ederiz gençler, yine gelin, yine bekleriz...


Kahvaltı sofram.



Konuklarımın isteği üzerine, çok fazla uğrastıran ve kokusu ağır olan yiyecekler hazırlamadım.

Kahvaltı için hazırladıklarım :

karnıyarık böreği.
domates soslu biber kızartması.
sade sucuk kavurması.
ev yapımı çemen.
haşlanmış yumurta.
söğüş domates, salatalık, biber.
peynir çeşitleri.
zeytin çeşitleri.
reçel çeşitleri.
meyve.

Kahvaltı sofrası.




kolaylıklar diliyorum...

15 yorum:

  1. sevgili Emle nice bereketli sofralarınız olsun. herşey çok güzel görünüyor gerçektende yaz sıcağında ağır yiyecekler olmamalı iyi düşünmüşsünüz, kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Guzel bir sofra olmus eline saglik

    YanıtlaSil
  3. çok güzel hazırlanmış bir masa canım.börekte harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba ne güzel bir sofra olmuş ellerinize sağlık ama her daim favorim domates soslu biber kızartması :) her gün olsa yerim görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok iştah açıcı görünüyor,gözümü kızartmadan alamadım:))

    YanıtlaSil
  6. bu masada neşeli sohbetler edilmez mi ,nefis bir sofra eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir şey ortaya çıkmış, ellerinize sağlık, başarınızın devamanı dilerim...

    YanıtlaSil
  8. size kahvaltıya gelmek istiyorum:)

    Görüşmek üzere

    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  9. harika bir sofra hazirlamisin, o sofrada olmak isterdim...
    ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  10. Mükemmel bir sofra olmuş Emel hnm, blogunuzu henüz keşfettim ve bayıldım. Takipteyim bana da beklerim! Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. en sevdiğim sofraır kahvaltı sofraları uzun uzun sohpet etmek için
    en güzel ortam,ellerine sağlık canım
    nefis görünüyor herşey

    YanıtlaSil
  12. beni izleyen herkesin bayram ziyaretlerine çıktım,tatlı,mutlu bayramlar dileklerimle.

    YanıtlaSil
  13. Günün en keyifli öğünü... Masa harika olmuş, ellerinize sağlık olsun:)

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık.. Devamını diliyoruz..

    YanıtlaSil
  15. Yine geliriz insAllah Emel ablacim sen bekle bizi :-))

    Ellerine saglik hersey cok lezzetliydi

    Afra A.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...