15 Mart 2013 Cuma

Çay Sofrası.

Çay Sofrası.


Bu ara arşivden bulduklarımı ekliyorum, fotoğraflarımın arada kaybolup gitmelerini istemiyorum. Evde bir sürü flash bellek var fotoğraf makinasındaki fotoğraflar ev halkından birileri tarafından alelacele bir tanesine  kaydediliyor, sonuç olarak bulabilene aşkolsun :(( Bu ve buna benzer bir çok fotoğraf buldum bu akşam :) birazda şaşırdım, ben meğer ne fotoğraflar kaybetmişim.

Galiba geçen seneden bu çay sofrası, ama konuklarım kimdi hatırlayamadım :((

Çay Sofrası.

Kolaylıklar diliyorum...

3 yorum:

  1. harika görünüyorlaar

    YanıtlaSil
  2. gözüm kaldı masada ellerine sağlık canım sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. harika bir masaymış canım.menüde süper.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...