23 Nisan 2013 Salı

Sena' ya Özel Sofra :)

Sena ya özel sofra.



Geçen haftalarda çok sevdiğimiz ve bizim için çok değerli olan bir aileyi misafir ettik. Çok değerli Baş ailesi. Sena ile hikayemiz facebook dan, beni bilenler bilir face sayfam yemek fotoğrafları ile dolmuş durumda :)  Ben yemek yapmayı seven, çok misafir ağırlayan, çok gezen, çok becerikli arkadaşları olan ve  birde kilo problemi olmayan ender insanlardanım :))
Sena cığım face paylaşımlarımın altına yorum birakıyordu.' Emel teyze bende istiyorum' gibi :))
Bende ona 'Söz sana özel sofra kuracağım Sena' diyordum. Geçen hafta iki aileninde müsait olduğu bir gün konuğumuz oldular. Çok güzel ve eğlenceli zaman geçirdik.
Akşamın ilerleyen saatlerinde Muhsin abi bize çiğ köfte yoğurdu. Muhteşem ötesi bir lezzetti, ellerin dert görmesin Muhsin abi, tekrarını bekliyoruz en kısa zamanda...

Sena ya özel sofra.


Menümüzde :

Sarımsaklı,sirkeli soslu etli düğün çorbası.
Püreli tavuk.
Şehriye pilavı.
Havuç mezesi.
Koyu cacık.
Yoğurtlu kabak.
Acılı ezme.
Patlıcan salatası.

Çiğ köfte.

Kadayıflı kek tatlısı.
Sütlaç.

Sena ya özel sofra.
çiğ köfte sofrası :))
biraz garip bir fotoğraf olmuş :))

kolaylıklar diliyorum...





1 yorum:

  1. ne kadar şık bir masa olmuş canım.ellerine emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...