13 Aralık 2013 Cuma

En Kolayından Bizküvili Pasta.



Her zaman en sevdiğim misafir, arayıp aynı gün içinde ziyaretimize gelemek isteyen misafirdir. İşte bu zamanlarda kendimi aşıyorum diyebilirim. Hemen organize oluyorum kendiliğinden yemek menüsü olusuyor. Evim çabucak derlenip, toplanıp misafire hazır hale geliyor. Birde üstüne dinlenip kahve içmeye bile vakit bulabiliyorum desem yeridir.
Çarşamba günü sabah kahvaltıda misafirlerim vardı, daha kahvaltıya oturmamıştıkki telefonum çaldı. Perşembe günü gelecek konuklarım, mümkünse bu gün gelebilirmiyiz diye sorunca, ben önce biraz duraksadım, sonra buyrun gelin dedim. Uzun lafın kısası, sabah gelen konuklarımı haberdar etmeden güzelce kahvaltımızı yaptık. çay keyfi, kahve keyfi çocukların okuldan çıkış saatıne kadar güzel ve verimli bir sabah geçirdik. Misafirlerimi uğurladım, hemen diğer konuklarıma hazırlık yapmaya başladım. Bu oldukca kolay pasta da o günden kalma. Bende misafirlerimde çok beğendik. Malzemeleriniz varsa hemen deneyin....

Bisküvili pasta.


Malzemeler :
1 paket. Dr. Oetger Muhallebi.
1. paker. Dr.Oetger kazan dibi.
1,5 kg süt.
yeteri kadar kepekli bisküvi.
Bolca hindistan cevizi.

Süt, muhallebi ve kazan dibi tozlarını tencereye koyalım ve orta hararetli ocakta karıştırarak pişirelim.
Kalıbımızın altına pişirdiğimiz muhallebiden bir miktar serelim. Bisküvilerimizden yerleştirelim, tekrar muhallebiden serelim, tekrar bisküvi yerleştirelim. Son olarak kalan muhallebimizi serelim, üzerine bolca hindistan cevizi serpelim.
Henüz sıcakken üzerine aliminyum folyo ile kaplayalım ki bizküviler yumuşasın. Soğuyunca derin dondurucuya koyalım ve güzelce soğumasını sağlıyalım.

Bisküvili pasta.

Afiyet olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...